SEVGİLİYE SELAM...

4/19/2016

 SALAVATLAR-DOLUSU-MUHABBET


Anne olmak, tanıtmak, öğretmek... Bildiklerini, üstelik doğru bildiklerini anlatıp duruyorsun bir ömür boyu. Annelik sorumluluk... Yüreğinin ve vicdanının sesini, en hassas terazilerden geçirerek çocuklarına duyurabilmek. Çünkü çoğu zaman ilk ses ve en güvenilen oluyorsun. Görevler de çok, zaman ahir ve çok bilmiş. 

Bugünlerde benim aklım hep Sevgiliye selam göndermede... Ama onlarla da bu içimdekini paylaşmak, hissettirmek istiyorum. Müzik de hem iletişim hem de etkileşim. Doğru seçerek hem keyif hem de yol almak mümkün.
Ben de kızlarımla selam gönderen, dünyanın içinde ama ilahi nefesler de üfleyen müzikleri dinliyorum. Benim kalbimin ritmi, her selamımızı alan ve cevap veren Peygamber Efendimiz'i (Sav) anmaktan ötürü huzurlu atıyor. Aynını onların da ifadelerinde görüyorum. Çokça salat-u selam, ama yalnız ama kalabalık... 







                                         


You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts

Like us on Facebook