HAFTA SONU NE YAPIYORUZ?

4/16/2016

İSTANBUL'DA-ERGUVAN -BAYRAMI

Haftanız nasıl geçti bilmiyorum ama, hafta sonu pozitif yükleme yaptığımızda, bütün hafta bozdurup bozdurup harcayacak enerji jetonlarımız oluyor. Bardağı dolu görmek için, sağdan soldan gelen günlük yaşam yumrukçuklarına bana mısın dememek için, her türlü fırsat itina ile değerlendirilir! Hayat seni seviyoruz. Kimse çiçek böcek, sevgi kelebeği söylemleri diye bir şey aklına getirmesin. Yorulmuş, error veren zihinleri dinlendirmek, sevdiklerimizle-çocuklarımızla bir nefes almak ve maratona devam etmek için şimdi kısa bir mola. Hafta sonu ne yapıyoruz?

Kırmızı beyaz pötikareli örtülerin, yeşil çimenle uyumundaki bu çağırıcılık nedir bilmiyorum. Ama hepimizin gözüne hoş gelmiyor mu? Piknik veya bir çay bahçesi... Bir araya gelmenin adını siz koyun. Erguvan ağaçlarının yanında yamacında, her rüzgar estiğinde yağmur gibi düşen erguvan çiçekleri içinde bir bardak çay, kimlerle, nerede siz karar verin.

                         Haydi-Pikniğe-Gidiyoruz!
.
Adı piknik oldu mu, çocuklar için bayram... Çok çeşide ve anneyi strese sokmaya gerek yok. Termosta çayımız, simit , sandviç, kahvaltılık evde ki çörek börek ne varsa tamam. Ama güzel bir örtü almalı yere sermek için, Piknik sepeti ve diğer ekipmanlar da önemli. Çocuklar belki farkına varmaz ama, kadınlar güzel sofralar kurmayı, şöyle bir adım geri çekilip -tamamdır- diyerek bakmayı seviyor. Bir de illa ki kitap. Bahar günü piknik sofrasında, herkes karnını doyurduktan sonra şöyle esaslı bir kafa dinlemek için uykumuz gelene kadar kitap okumak...

                          Baharda- Her- Yerde- Piknik- Yapılır

Sen bunları yazıyorsun ama, çocuğun sınavı var, benim işler yığılı, o dediğin yerlere gitmek için trafiği göze alamam diyorsanız. B planı. Balkon pikniği...
Önceden duyuru yapıp ev ahalisini bir heyecenlandırıyorum. Balkon yıkanıp, hazırlanıyor. Hemen bir kek veya kurabiye mutlaka yapılmalı. Çünkü onun kokusu gevşetici bir etki yapacaktır. Değişiklik olsun, balkona kilim serin, üzerine de örtü. Yer sofrasını donattıktan sonra eline oyuncağını, kitabını alan gelir.

Biz bunu hep yapıyoruz diyorsanız, o zaman C planı. Yani, canın ne isterse planı...
B planındaki B'de balkonun B' siydi zaten. 29 harfimiz var, günümüz güzel geçsin diye kafamıza koymuşsak bize plan mı yok?

Bir harf seçin... Hafta sonunuz güzel geçsin...

You Might Also Like

8 yorum

  1. Çalışmak da bitmiyor, sınavlar da... Dönüp kitapların arasına daha iyi gömülmek için, bir harf seçin, oh be iyi ki yaptım diyeceğiniz küçük bir mola kaçamağı planlayın. Daha bunun tezi var, doktorası var. Farklı ve dinlendirici küçük bir şey iyi geliyor. Tecrübeyle sabittir. Kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  2. Yorgun yüreklere pembenin "p"si olur mu dersiniz?

    YanıtlaSil
  3. Uzun süredir home sweet home modundayım. Yaşasın ev! Blogunu keşfediyorum, bana da beklerim kardeş ♥

    YanıtlaSil
  4. Ben de blogunuzu okudum. Gezmeyi çok sevmekle evi çok sevmek tezat gibi görünür ama bence değil. Çünkü okumak, yeni yerlerin planını yapmak ve dinlenmek için seyyahlara özellikle ar sıra ev modu şart. Yanlış olabilir ama ben böyle düşünüyorum. Neresi ihtiyaçsa bizim için, galiba orası doğru yerdir. Selamlar...

    YanıtlaSil
  5. Haftasonu gerçekten stres atabilmemiz için bulunmaz bir zaman bazen tam terside olsa kesinlikle bir plan yapmalı veya plansız (P) bir şekilde istediğimizi yapıp bir stres atmalıyız. Yazı ve verdiği enerji için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. Ben teşekkür ederim, yeni hafta içinde enerjisi bol, hayırlı günler diliyorum.

    YanıtlaSil
  7. kalemine sağlık çok eğlenceli bir yazı olmuş.benim için haftasonu gezmekde olsa piknikde olsa evdede olsak yorgunluk,ve herşeye rağmen mutlu olmayan çocuklar elhamdulillahi ala kulli haal

    YanıtlaSil
  8. Gülümsettiğim için çok mutlu oldum. Çocukların mutlu olma konusu paletsiz dalınamayacak kadar derin hale gelse de, yılmadan bıkmadan anlamaya çalışmaya devam ediyoruz. Başarıyoruz da ama, sarılınca anlaşılıyor. Elhamdulilahi ala külli hal...

    YanıtlaSil

Popular Posts

Like us on Facebook