ELİF GİBİ...

4/07/2016

KULLUKTA- ELİF-OLMAK
                                       

Sabah, gözlerimi açtım. El-Basir...
Pencereyi açtım, daha dünya başlamadı koşmaya sakinlik var, kuşları dinledim. Es-semi...
Elimi, yüzümü yıkadım. Ne kolay temizleniyoruz her şeyden. El-Kuddüs...
Çocukları uyandırdım sarılarak, çok seviliyor evlat. El-Vedud...
Kahvaltı hazırladım, çeşit çeşit yiyecek soframızda. El-Hamid...
Kapıdan okula uğurladım, arkalarından dua ettim. Es-Selam...
Ben de bir şeyler yedim. Özellikle bir kaşık bal. En-Nafi...
Ekmek kırıntılarını balkonun köşesine koydum, kuşlar gelir birazdan. Er-Rezzak...
Yarattığın her mahlukatı ayrı ayrı düşünüyorsun. Er-Rahman...
Biraz evi topladım, düzen kurmak, devam ettirmek ne zor. El-Vali...
Şimdi yarım kalan okumalarımı tamamlayayım. Eş-Şekur...
Çok eksiğimiz var, sen rahmet et Ya Rab. Er-Rahim...
İbadetlerimize ihtiyacın yok, hepsi bizim için. Adını her anışta tekrar anlıyorum. El-Mü'min...
Bahar ne güzel mevsim, umut zamanı. Kuru dallar donanmış. El- Halık... El- Bari... El- Musavvir...
Bilgisayarı açıp bir bakayım, dünya ne yapıyor... Dünya didişiyor, ölüm var, sonrası var, yapanlar unutanlar ya da bilmemezlikten gelenler... El-Kahhar... El- Kabıd... El-Fettah...
Dünyada güzellikler var en çok, görmeye ve yaşamaya değer. El-Muktedir... El- Kerim... El- Mecid... El- Mugni...

Seni bilmediğini, tanımadığını söyleyenler yanılıyor. Göz biliyor, kulak biliyor her bir zerre sırasıyla tesbih ediyor. Şimdi kamp günleri başladı, sayılı ama karlı günler. Neticesi hayırlı, kazançlı günler. Her bir isminin kainata koyu renk kalemle yazıldığı günler...

Allah'ım, El- Müheymin isminle her şeyi görensin, bunları El-Adl olduğun için adaletle, yerli yerinde değerlendirensin. El-Habir olduğun için her şeyden haberin var, El- Latif'sin her şeye vakıfsın. El- Halim'sin, cezada acele etmezsin. Ama haksızlığa uğradığımızda biliyoruz ki, El-Cebbar'sın azamet ve kudret yalnız senindir. El-Kadir'sin, dilediğini yapamaya gücün yeter...

Say denilse, belki hepsini sayamayız ama isimlerini biliyoruz, çünkü onlarla yaşıyoruz. İçimizde olanı bilmeyi ve yaşamayı bize nasip et. Bizi nefsimizin eline bırakma, bizi yolunda sabit kıl. Boş ne varsa, Senden uzaklaştıran ne varsa hayatımızdan al, oralara da dolsun muhabbetin. Oralara da dolsun bütün isimlerin...


You Might Also Like

8 yorum

  1. rabbimizin nimetleri o kadar çok ki,biz buna güç yetiremeyiz.Allahın nimetini sayacak olsanız sayamazsınız.doğrusu insan çok zalim çok nankördür.ibrahim 34. ayet

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsan keşşaf olmak için gönderilmiş sanki... Keşfet, faydalan, şükret...

      Sil
  2. Vesilenizle zikretmiş oldum sağ olun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her yazıp paylaştığımın faydasını görüyorum, beni çizgide tutmaya katkısı oluyor.Okuyarak, paylaşıp çoğalmasına vesile oldunuz. Siz sağolun.

      Sil
  3. Allah razı olsun. Sayfayı açarken biliyordum bir güzellikle karşılaşacağımı. Yüreğimdekileri ne de güzel dile getirmişsiniz. Sabahtan beri gönlümde dolaşıp da söze dökülemeyenler yüreğinizden kağıda akmış. Var olun. Hayırlı kandiller...

    YanıtlaSil
  4. Blog yol oldu, ortak dualarımızda ve muhabbette bizleri buluşturdu. Çok güzel anlattığınız sezgileri bizler de yaşıyoruz Sizin oralara gelirken, hep var olun. Sizin de üç aylarınız mübarek olsun. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel esma ül husna nin hayatımızın her anında olduğunu bilmek aslında görmek, gorebilmek

    YanıtlaSil
  6. İsimleri, sıfatları onların yansımaları ile her yerde. Gören için de göremeyen bunda ısrar eden için de var. Beni tanıyın mesajını her yerde görebilmeyi diliyorum.

    YanıtlaSil

Popular Posts

Like us on Facebook