Merhaba...

12/21/2015

Begonvil-Ege-Akdeniz-Çiçeği

Begonvil Egeli bir çiçek. Ama İstanbul'u da çok seviyor besbelli. Adalarda, Boğaz'ın kıyılarında pembenin her tonunda coşuyor vakti gelince...

Çiçekleri naif, esas çiçeği ince bir kağıt zarf gibi saklayan renkli yapraklar en albenili kısmı. Ama naif göründüğüne aldanmamak lazım, kökleri güçlü... Yerini buldu mu, sevdi mi bir ağaç gibi yerleşiyor toprağa. Güneşi, sıcağı seviyor ama sabırlı...Susuzluğa uzun süre dayanıyor. Çabuk çoğalan, çoğaldıkça güzelliği artan bir çiçek...


Sokaklar...Hayatın en net, en sahici yaşandığı, bizi anlatan yerler...
Saklamadan, eğip bükmeden, her haliyle hayatı anlatan yerler...
Begonvil Sokağı' da böyle bir yer. Hayata dair her şey var...
Gönülden, samimi ve dürüstçe bakıp gördüklerim, hissettiklerim...


İnternet ülkesinde bir sokakta, bir şeyler paylaşıyorsam; düşündüren, öğreten, mutlu eden, faydalı sözler etmeliyim dedim ve girdim bu sokağa...

"Niyet hayır akıbet hayır..."

Begonvil Sokağı' na hoş geldiniz...

You Might Also Like

2 yorum

  1. Merhaba, begonvil aşık olduğum bir güzellik ve "Begonvil Sokağı" ne güzel isim. Mutlu oldum. Karşılaştığımıza sevindim."dildennagmeler.blogspot.com"

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, ben de "Begonvil Sokağı"na hoş geldiniz diyorum. İyi ki yazdınız, ben de çok mutlu oldum...

      Sil

Popular Posts

Like us on Facebook