ÖZLEDİM...

3/28/2016

Deniz-tutkusu-bir-başka

Özledim... Beni çağırıyorsun ama erken biliyorsun. Mayıs geldi mi, iyot sirenleri çalar haydi gel artık dersin. Ama daha var...

Senin belli bir zamanın yok biliyorum, ihtiyacım da var, bari yanın sıra yürüyeceğim bir yerlere gideyim bugün. Hava serin de olsa kokunu içime çekeyim. Burun deliklerim, boğazım biraz da ciğerlerim yansın. Sakin bir saat olsun, sadece seni dinleyeyim. Sakin olsun ki ben de konuşayım, sen dinle. Deli demesinler görüp de ya da desinler, ne olacak? Bulabilirsem bir kıyı, şöyle azaldığın, yanaştığın ben de yaklaşayım sana. Dokunayım, kaybolacağım sende az kaldı diye hayallere dalayım.

Bahar gelsin iyice, birkaç günlüğüne kaçayım diyorum. Sezon başlamadan, kalabalıklar doluşmadan kıyılarında yürüyeyim biraz. Çocukluğumdaki gibi, ne taşıdıysan kıyıya seçeyim, bakayım belki evcilik için oyuncak olur çocuklara, toplayayım. Hem oralarda daha biz bizeyiz. Sesin daha gür çıkıyor, sakinliğini bile dinlemek mümkün. Sessizlik içindeki sakin dalga sesi gibisi var mı? Bazen de çok öfkeleniyorsun, haklısın hepimizde oluyor. Her şeyi birbirine katıyorsun ama sen çok itaatkarsın, ne kadar öfkelensen yine aynı yerde durmayı biliyorsun. Ya biz?

Alışmışım ya geceleri senin sesinle uyumaya, o yüzden bırakamıyorum belki oraları. Sen benim çocukluğumsun, dertlerimi anlatıp, sevinçlerimi fısıldadığım, kavuşmalara doyamadığım sevdiğim gibisin.

Sabırla beni dinleyen, hep kucak açan vefalı arkadaşsın senÖzledim, bekle az kaldı...

You Might Also Like

10 yorum

  1. denizi seyretmek ve sesini dinlemek banada iyi gelir.canım çekti şimdi.

    YanıtlaSil
  2. Her kıyıya varışında bir tesbih, konuşan ne çok şey var cansız dediğimiz.

    YanıtlaSil
  3. Kastettiğin yer neresi? Deniz gerçi neresi olursa olsun insanı içine çeken bir büyüye sahip. Beni de özlettiniz ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denizi çok seviyorum ama bunda çocukluğumdan beri tanış-arkadaş olduğum Urla ve çevresinin payı büyük. Bütün denizlerle konuşurum ama orası ile samimiyim. Fotoğraf Çeşme Pırlanta koyu.

      Sil
  4. Deniz...Sonsuzluğu çağrıştırır bana hep. Sınırlarımdan kurtuluşumdur o engin mavilik. Yüreğimin ferahlığı,Rabbimin sonsuz gücünü heran yeniden yeniden yeniden duyuran güzellik. Onun içindir ki oturduğum evler hep denize bakar. Deniz bana,ben denize yar...

    YanıtlaSil
  5. Sizinki daha tutkulu bir sevgi, Karadeniz'in hırçın sularını düşünürsek. Ama benim yarim bana mülayim derseniz, doğrudur. Akan sulara anlatılan sırlar misali deniz iyi dinleyicidir.

    YanıtlaSil
  6. Deniz, bir tutku kesinlikle. Biraz uzaklaşsam çok özlüyorum, kokusunu, sesini.

    YanıtlaSil
  7. Çocukluğumdan almışım o kokuyu içime, şimdi iflah olmazlar grubundayım. Tekne yaşamı gibi heveslerim yoktur ama çocukken oltanın ucuna ekmek takıp denize sallayarak çok beklemişliğim vardır kıyısında.

    YanıtlaSil
  8. HER İNSANIN DENİZE BİR KIYISI OLMALI.DENİZ GİBİ PAYLAŞMALI HER ŞEYİ ÇÜNKÜ SEVGİ PAYLAŞMAKTIR..

    YanıtlaSil
  9. Herkesin ummanlar kadar sevgisi, balıklar kadar da paylaşanı olsun o zaman.

    YanıtlaSil

Popular Posts

Like us on Facebook