BEN BÖYLEYİM

3/22/2016

Birkaç-söz
Bugün sadece bir şarkı...

Hayat bu kadar mı?                                             
Bence değil
Birkaç sözüm var
Biraz senin gibi
Yıkılmayan duvarları var
Biraz esinsindir
Bazen uzak yakınlarım var
Ben ben böyleyim kendi yolumda...

Begonvil Sokağı'na geleli üç ay olmuş, şu gölgelikte oturayım bir düşüneyim hele... 
Ben böyleyim demekle olmuyor, 
Kime dokundun, kime faydası oldu/mu?
Zamanlarını aldın, ne verdin?
Çalışmayan, yarım ne var?
Dolanayım sokakta bir, bakalım ne var ne yok...

You Might Also Like

5 yorum

  1. Merhaba blogunuzu yeni keşfettim bloguma beklerim

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim, ben de blogunuzu okudum. Güzel ve faydalı içeriklerde buluşmak üzere...

    YanıtlaSil
  3. Sen çok güzelsin. .hep böyle kal dediğim insanlardansın sevgili Begonvil sokağı sahibisin. .sevgöyle kal.

    YanıtlaSil

Popular Posts

Like us on Facebook